Selamat Datang ke laman kami

Assalam dan Hye semua…Khar E.Onlineshop mengucapkan selamat datang ke halaman ku yang sederhana ini. Dan diucapkan semoga kunjungan Awda ke halaman Khar E.Onlineshop boleh membantu memenuhi impian awda semua.

Pelbagai barangan yang boleh awda dapati dan barangan yang dijual ini mempunyai kualiti yang dijamin baik dan memenuhi tuntutan keperluan Awda.

Bermula dari beg tangan, baju, beg sandang, kanta lekap ( lens ) dan berbagai lagi. Jenama yang diperolehi dari Asean, Eropah dan Benua Arab.

E.OnlineShop dengan sekali lagi ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas kunjungan awda dan silalah berbelanja dengan harga menarik Khar E.OnlineShop tawarkan

Awda juga boleh mengunjungi facebook Khar E.OnlineShop untuk tempahan dan maklumat lanjut mengenai penghantaran atau memperolehi barangan Awda.

SELAMAT BERKUNJUNG DAN JANGAN RAGU-RAGU UNTUK MENEMPAH

Khamis, 13 Oktober 2011

Xpo di Mall Gadong – Oktober 2011

assalam

Sekarang ini Khar Enterprise sekarang ini berada di Mall Gadong bagi Jualan Expo Oktober 2011, mulai 12 Oktober 2011 sehingga ada makluman yang akan nyatakan nanti. Terdapat barang baru dijual seperti Kontek Lens jenama Water Fairy, Temptation Michelle, Carmier dan sebagainya disamping Lens yang sedia ada seperi MMO, Barbie Lens, Vivian.

Barangan Angry Bird juga ada dijual seperti untuk peralatan sekolah iaitu Set alatan tulis (Bag Pensil- Pensil, Pemadang, pensil sharpener ), Bag duit untuk budak, Bag file, Bag angry bird dan bergagai lagi.

IMG_2145 IMG_2149 IMG_2148 

Bag Organiser dengan warna baru fesyen Burberry ( Merah, biru dan cream ) dengan harga $ 12.00 dan bagi yang warna biasa berharga $10.00

IMG_2155 IMG_2160

Kasut Supra dengan size yang ada 25-28 ( bagi saiz budak-budak )

supra1

Bag Longchamp dengan berbagai saiz

 IMG_2144  IMG_2146IMG_2143

Tiada ulasan:

Catat Ulasan