Selamat Datang ke laman kami

Assalam dan Hye semua…Khar E.Onlineshop mengucapkan selamat datang ke halaman ku yang sederhana ini. Dan diucapkan semoga kunjungan Awda ke halaman Khar E.Onlineshop boleh membantu memenuhi impian awda semua.

Pelbagai barangan yang boleh awda dapati dan barangan yang dijual ini mempunyai kualiti yang dijamin baik dan memenuhi tuntutan keperluan Awda.

Bermula dari beg tangan, baju, beg sandang, kanta lekap ( lens ) dan berbagai lagi. Jenama yang diperolehi dari Asean, Eropah dan Benua Arab.

E.OnlineShop dengan sekali lagi ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas kunjungan awda dan silalah berbelanja dengan harga menarik Khar E.OnlineShop tawarkan

Awda juga boleh mengunjungi facebook Khar E.OnlineShop untuk tempahan dan maklumat lanjut mengenai penghantaran atau memperolehi barangan Awda.

SELAMAT BERKUNJUNG DAN JANGAN RAGU-RAGU UNTUK MENEMPAH

Ahad, 9 Oktober 2011

Berita Baik

Berita baik kepada pelangan setia Khar Ent….

Kepada sesiapa yang belum berkesempatan mengunjungi booth jualan kami yang ada sekarang ini, Jualan Expo Antarabangsa yang dijadualkan berakhir hari ini telah diganjakkan hingga 12 Oktober 2011 (Selasa ).

Rebutlah peluang yang ada ini dan penuhi impian Awda. Bagi sesiapa yang menghubungi kami melalui Facebook,  silalah berkunjung dan dapatkan barangan awda. Harga masih seperti biasa dan sentiasa menawarkan harga yang berpatutan.

 

   Khar E. Onlineshop

     Khar E. Onlineshop is on Facebook. 

  Masih terdapat lagi jualan yang lain yang boleh didapati seperti Selimut dan cadar LV, Bantal untuk budak-budak, Beg tangan untuk para wanita, Kasut Supra untuk  kanak-kanak ( sekarang ini saiz yang masih ada adalah daripada saiz 25 hingga 28 sahaja )

Dan berita baik lagi, Sekarang ini kami menawarkan harga teristemewa bagi kasut supra. Harga asal adalah $25.00 sepasang dan KINI kami menawarkan cuma $20.00 sepasang.. 

 supra1

Sekarang hanya $20.00 sepasang

IMG_2110

Bagi menambah keterampilan wanita kami menawarkan beg yang cantik-cantik dan bagi yang berminat jenama LV, silalah mendapatkannya selagi stok masih ada.

beg Cadar dan selimut serta bantal yang menarik. ( Selagi stok masih ada ). Bantal untuk budak seperti Sponge Bob, Angry Bird dan Thomas Train.

bantal cadar Lv

Konteks lens dengan pelbagai jenis seperti Mimo lens, Vivian atau Barbie eyes

IMG_2093 IMG_2094

IMG_2095 IMG_2096

IMG_2097 IMG_2099

               IMG_2098 IMG_2100

Sila kunjungi dan rebut peluang yang ada atau layari Facebook kami….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan