Selamat Datang ke laman kami

Assalam dan Hye semua…Khar E.Onlineshop mengucapkan selamat datang ke halaman ku yang sederhana ini. Dan diucapkan semoga kunjungan Awda ke halaman Khar E.Onlineshop boleh membantu memenuhi impian awda semua.

Pelbagai barangan yang boleh awda dapati dan barangan yang dijual ini mempunyai kualiti yang dijamin baik dan memenuhi tuntutan keperluan Awda.

Bermula dari beg tangan, baju, beg sandang, kanta lekap ( lens ) dan berbagai lagi. Jenama yang diperolehi dari Asean, Eropah dan Benua Arab.

E.OnlineShop dengan sekali lagi ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas kunjungan awda dan silalah berbelanja dengan harga menarik Khar E.OnlineShop tawarkan

Awda juga boleh mengunjungi facebook Khar E.OnlineShop untuk tempahan dan maklumat lanjut mengenai penghantaran atau memperolehi barangan Awda.

SELAMAT BERKUNJUNG DAN JANGAN RAGU-RAGU UNTUK MENEMPAH

Rabu, 5 Oktober 2011

Jualan Antarabangsa Sept-Oktober 2011

Sekali lagi Khar Ent. turut serta di jualan Antarabangsa. Seperti lazimnya, kami menawarkan barangan baru dengan harga yang berpatutan. Abiskita boleh berkunjung d Booth kami pada muka pintu depan / di booth kedua sebelah kiri. Pelbagai beg berjenama seperti LongCham, Cadar dan selimut Louis Vuiton ( LV ), bantal Angry bird, konteks lens dengan pelbagai warna pilihan. Beg organiser  yang boleh digunakan untuk berbagai guna / penyimpanan seperti peralatan sekolah, beg berbelanja, untuk kursus atau sebagainya ( terpulang kepada awda untuk menggunakannya )

Tarikh tempat dan waktu adalah seperti berikut,

Tempat : Kawasan lapang letak kereta berhadapan bangunan alat-alat kebesaran Diraja

Tarikh : bermula pada 30 september 2011 hingga 9 Oktober 2011

Waktu perniagaan : 10 pagi hingga 10 malam

IMG_2015

Beg-beg dengan gred terbaik, konteks lens dengan harga yang termurah..dijamin akan keselamatannya. Harga $12.00 bersama degree atau tidak ( harga masih sama )

 

 image image image image

image image IMG_2022

cadar lv. double size one set $ 85.00
cadar angry bird single size one set $50.00
cadar sponge pop single size one set $50.00

supra Kasut Supra saiz kecil berharga $25.00 manakala dewasa berharga $45.00.

Pada masa sekarang ini,Kasut Supra memang digilai dan diminati oleh para remaja dan kana-kanak. Merasa selesa memakainya disamping menambah keyakinan bagi ketrampilan sipemakainya. Nah jangan tunggu lama-lama, ikuti peredaran semasa selagi ia tidak merosakkan minda….

 Beg Organiser untuk pelbagai guna dan dompet wanita yang boleh memuatkan telefon bimbit awda…IMG_1579  IMG_1569

 

Nah apalagi selagi stok masih ada, silalah berkunjung ke jualan kami… kami menunggu ok….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan