Selamat Datang ke laman kami

Assalam dan Hye semua…Khar E.Onlineshop mengucapkan selamat datang ke halaman ku yang sederhana ini. Dan diucapkan semoga kunjungan Awda ke halaman Khar E.Onlineshop boleh membantu memenuhi impian awda semua.

Pelbagai barangan yang boleh awda dapati dan barangan yang dijual ini mempunyai kualiti yang dijamin baik dan memenuhi tuntutan keperluan Awda.

Bermula dari beg tangan, baju, beg sandang, kanta lekap ( lens ) dan berbagai lagi. Jenama yang diperolehi dari Asean, Eropah dan Benua Arab.

E.OnlineShop dengan sekali lagi ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas kunjungan awda dan silalah berbelanja dengan harga menarik Khar E.OnlineShop tawarkan

Awda juga boleh mengunjungi facebook Khar E.OnlineShop untuk tempahan dan maklumat lanjut mengenai penghantaran atau memperolehi barangan Awda.

SELAMAT BERKUNJUNG DAN JANGAN RAGU-RAGU UNTUK MENEMPAH

Sabtu, 12 November 2011

Maklumat Terkini

Kepada pada pelanggan yang dihormati sekalian. Khar Enterprise masih lagi berada dilokasi yang dinyatakan pada entri yang lalu iaitu di Times Square Mall. Expo kali ini akan berakhir pada 16hb Nov 2011.

Berita Hangat

Konteks lens baru akan tiba untuk dipasarkan. Terdapat pelbagai jenis jenama baru, warna serta bentuk yang menarik. Jika hendak mengetahui dan melihat produk ini, silalah berkunjung di Booth kami sebagaimana yang telah dinyatakan pada entri yang lalu. ( Times Square Mall ). Para pengemar Konteks lens, kami memastikan bahawa produk yang kami pasarkan adalah selamat untuk digunakan dan tawaran harga yang menarik akan membuatkan merasa ALAH MEMBELI MENANG MEMAKAI…. berbaloi wang yang awda keluarkan untuk diri awda sendiri… manjakan diri awda setelah penat lelah bekerja mencari rezeki. Insyallah akan ada dipasaran kami pada 15hb Nov ini. DONT MISS IT… Grab the chance while it can….

lens stok

 

Disamping itu,

Telekung dengan kualiti kain yang bagus juga ada dijual dengan harga yang menarik. Dijamin awda tidak akan menyesal setelah memilikinya. Terasa sejuk dan sedap digunakan. Lembut dan selesa digunakan

IMAG0052

Disamping dua perkara di atas, kami juga menjual Begs Longchamb juga akan datang beserta dengan jenama yang lain. Pada parsa pelanggan yang telah membuat tempahan ( booking ) sila kunjungi sahaja Booth kami. 

IMAG0049 IMAG0051

Tiada ulasan:

Catat Ulasan